Časté otázky

Když si dnes objednám, kdy mi zásilka dorazí?

    Zboží, u kterého je uvedeno, že je skladem........všechny objednvky zpraváváme následující pracovní den a předáváme přepravci. Další pracovní den je Vám zásilka doručena.

    Zboží, u kterého je uvedená jiná dodací lhůta.....dle uvedené lhůty, zpravidla 5 pracovních dnů je zásilka doručená do našich skladů od výrobce, tj. 6 den předáváme přeoravci a následující pracovní den je Vám zásilka doručena,

    Po České republica zpravidla do 2 pracovních dnů od objednání (dle zvoleného dopravce), na Slovensko do 3 pracovních dnů.   

 

Jak poznám, že jste přijali objednávku?

    Na Váš e-mail, který jste udali v objednávkovém formuláři, přijde automaticky potvrzení objednávky.

 

Objednávku jsem odeslal, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

     Důvodů může být několik:

  1. Může být zaplněna schránka a přijetí nových emailů není možné – zkuste odmazat staré emaily
  2. V zadaném emailu mohl být překlep – potvrzení vám nedorazí, pro ověření nás můžete kontaktovat (email: info@byttextil.cz )
  3. Potvrzení objednávky bylo označeno poštovním klientem jako SPAM – zkuste se podívat do spamové složky
  4. Objednávka nebyla řádně odeslána, pro jistotu nás můžete kontaktovat

 

Jak poznám, že jste mi odeslali zboží?

     Na Váš e-mail odešleme zprávu o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno sledovací číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

 

Pokud si objednám povlečení nad 1.999,- Kč, nebudu skutečně platit žádné poštovné?

Ano,  při objednávce nad 1.999,- Kč se Vám na faktuře objeví nulová položka za dopravné a to u všech přepravních společností. V případě zvolení platby na dobírku je účtován poplatek 48,- Kč.

 

Co dělat, když potřebuji upravit rozměry povlečení?

Neváhejte nás kontaktovat s dotazem !!! U mnoha dezénu jsme schopni poupravit velikost polštáře i přikrývky. Nejsme schopni pouze u dezénu, u kterých již není látka k dispozici popř. jsou již skladem našité soupravy.

Vybral(a jsem si na Vašich stránkách dezén, ale není u něho v nabídce můj rozměr. Mohu si ho přesto objednat?

Pokud na uvedené stránce není Vámi požadovaný rozměr, tak si ho bohužel objednat nemůžete, Přesto jsme u několika dezénu schopni zajistit ušití, jestliže je dostupná látka, proto nás prosím kontaktujte..............UŠITÍ JINÉHO ROZMĚRU NENÍ MOŽNÉ U VŠECH DEZÉNU.

Jak mám postupovat při reklamaci?

Pokud se na výrobku vyskytla vada, určitě se na nás můžete obrátit s reklamací. Zašlete nám prosím výrobek společně s dokladem (kopie nákupního dokladu), nebo kontaktními údaji na Vás spolu s Reklamačním listem (naleznete více v obchodních podmínkách) a stručným popisem vady. Reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratší době.

Zásilku i s doklady adresujte na firmu: BRONAL s.r.o., Srdov 9, Liběšice, 41145 Uštěk

Nenašli jste zde odpověď?

 

Pokud jste zde nenašli odpověď na Vaše dotazy, neváhejte se na nás obrátit:

Email: info@byttextil.cz

Tel./fax:: +420 736 611 462